Movatterモバイル変換


[0]ホーム

URL:


TenisPortal

Djokovič porazil Andersona a počtvrté dobyl Wimbledon

15. 7. 2018, 15:00
Aktuality254
WIMBLEDON MUŽI - Novak Djokovič na trávě v All England Clubu přehrál 6-2 6-2 7-6 Jihoafričana Kevina Andersona a počtvrté v kariéře dobyl Wimbledon. Z grandslamu si odváží celkově 13. titul.
Novak Djokovič

Jednatřicetiletý Djokovič navázal v Londýně na triumfy z let 2011, 2014 a 2015. Rodák z Bělehradu do sbírky přidal třináctý grandslamový vavřín.

Rodák z Bělehradu ziskem titulu ukázal, že je po zdravotních problémech a pomalém rozjezdu sezony opět ve vrcholné formě. "Věřil jsem cestě, věřil jsem sobě a dlužím za podporu poděkování mému týmu," řekl na kurtu tenista, který loni vynechal druhou půlku sezony a letos pro Roland Garros uvažoval, že nebude hrát turnaje na trávě.

"Častokrát jsem pochyboval, zda-li se vrátím na nejvyšší úroveň a není lepšího místa na světě než Wimbledon, kde návrat dokončit," řekl Djokovič. "Tohle je tenisový chrám a tráva mi vždycky chutná. Tenhle moment si užívám," dodal.

Djokovič využil nejistoty premianta ve wimbledonském finále Andersona, který se nemohl trefit do prvního podání. Jihoafričan měl za dva sety jen tři esa a srbský mág na returnu dostával míče do výměn. V těch bodoval a spěchal za výhrou.



V prvním i druhém setu získal Djokovič brejk hned v prvním gamu. V úvodní hře utkání i díky Andersonově dvojchybě a v každém setu pak přidal po zisku podání. Jediný Andersonův brejkbol v úvodních dvou sadách bez problémů odvrátil.

Nejdramatičtější bitvu nabídla třetí sada. Andersonův servírovací stroj se rozjel a za stavu 4:3 měl druhý brejkbol v utkání, ale jeho bekhend letěl do autu. Za stavu 5:4 nabídl Djokovič po dvojchybách dva setboly a oba bravurně odvrátil. O dvě hry později čelil třetímu, čtvrtému i pátému setbolu, dokázal ale vydřít tie-break.

V něm v úvodu skvěle reagoval na Andersonovy náběhy k síti a rychle vedl 5:1. Výhru už si nenechal uniknout. Při druhém mečbolu trefil Jihoafričan síť a Djokovič cestou k síti krátce poklekl, pak podal soupeři ruku a klaněl se fanouškům.



"V prvních dvou setech jsem neměl šanci, i když jsem se snažil a dělal, co mohl. Byl jsem míč od čtvrté sady, ale Novak je šampion," řekl Anderson. "Nebyl jsem nejčerstvější, ale klidně bych hrál ještě jednadvacet hodin," dodal Jihoafričan, který v pátek vyhrál až po rekordně dlouhém semifinále trvajícím 6:36 hodiny.

Svěřenec Slováka Mariána Vajdy vyhrál Wimbledon z pozice 21. hráče světa jako nejníže postavený hráč žebříčku od roku 2001. Tehdy kraloval esový král Chorvat Goran Ivaniševič, který byl 125. hráčem dvouhry ATP.

Ve světovém žebříčku se Srb, který za titul získal 2,25 milionu liber (66 milionů korun), vrátí do světové desítky, kterou bude uzavírat. Anderson si vylepší maximum a bude pátý.

• WIMBLEDON 2018 •
Londýn / Velká Británie, tráva, 34,000.000 liber
nedělní výsledky (15. 07. 2018)
• Dvouhra mužů - finále •
Djokovič (12-Srb.) - Anderson (8-JAR) 6-2 6-2 7-6(3)

Komentáře

254
Přidat komentář
smazaný uživatel
02.05.202414:27
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
turista
16.07.201811:59
Novak Djokovič ve Wimbledonu hrál své jubilejní 100.finále hlavních turnajů ATP!
Reagovat
Krisboy
16.07.201810:58
Tak se nám ta slavná Big3 znovu zformovala. Kdo by to byl býval před dvěma lety řekl?
Také nám to trochu asi zamíchá debatou mezi VPP, že?
Reagovat
Herbert_Hoover
16.07.201811:03
těžko říct takhle z hlavy, kdo/co je/jsou VPP :)
Reagovat
janek_da
16.07.201815:38
vedlejší pracovní poměr
Reagovat
Herbert_Hoover
16.07.201815:39
nebo velmi potentní přispěvatel :))
Reagovat
George_Renel
16.07.201815:48
Jaký je v tom případě VIP přispěvatel . :-)
Reagovat
Herbert_Hoover
16.07.201810:33
https://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/1006301-prevrat-ve-wimbledonu-klasiku-strida-uplne-jina-hra.html#hp-artcl

Poměrně zajímavý článek apelující na letošní příznivé podmínky ve W pro tradiční maratonce ukotvené za základní čarou. :)
Reagovat
Marduch
16.07.201811:12
Co ty na to Stane? Že by to nakonec zas taková blbost nebyla? :p
Reagovat
Stan_Borowitz
18.07.201800:01
Pořád je to blbost, jestli je to teda na mne, a ne na Wawrinku. To sucho hlavně zvyšuje odskok, protože podklad ztvrdne, což vyhovuje Rafaelovi. Ten ale mimo jiné letos hrál míče daleko dřív po odskoku (možná to bylo tím odskokem) a taky dost dobře servíroval.

Nikdo při smyslech snad nemůže tvrdit, že letošní RG a WB byly v podstatě stejné turnaje. Rafa se dostal tak daleko, protože prostě je dobrej a stačí, aby se podmínky jen lehce vychýlily v jeho prospěch, a on toho umí dokonale využít.
Reagovat
spaniel
16.07.201815:27
No, Forehand se bal trapania kobercov a pritom se hrala 2RG za sebou.
Reagovat
adalv87
16.07.201810:23
No a?stejně už jedničkou nebude. 6000bodu ztráta je dost
Reagovat
Mayo
16.07.201811:41
Bude čoskoro.
Reagovat
smazaný uživatel
16.07.201812:27
To je klamlivé, v Race je to do 2500b, co je otázka amerického leta, ak Novakovi vyjde, a Rafovi nie...

Naopak ak Nadalovi vyjde a Novakovi nie, tak je hotovo.
Reagovat
turista
16.07.201812:34
No tak pokud Rafa obhájí US Open tak je do konce roku vymalováno.
Reagovat
adalv87
16.07.201810:23
No a?stejně už jedničkou nebude. 6000bodu ztráta je dost
Reagovat
turista
16.07.201811:46
Jedničkou bude, ale bude to ještě nějaký čas trvat.
Reagovat
Marduch
16.07.201805:00
Teda takhle prijemny navrat z prodlouzeneho vikendu straveneho mimo civilizaci nepamatuju.. Skalp Rafy ve forme v semifinale GS v dalsi epicke bitve a jiz ctvrty Wimbledonsky zarez z celkove peteho finale. Paradni bilance Fantoma hardu. Forehande, bylo to vice nez tesne, ale ohledne zatazene strechy proste nemas pravo si stezovat, vsak jsem ti rikal, ze ty letosni dva podpurne deštíky na zachranu Rafy byly na dluh;-) Tak snad bude Nole michat kartama i po Wimblasu, Fedal uz byl prece jen ponekud ohranej:p
Reagovat
turista
15.07.201823:40
Novak má 69.titul a ještě k tomu Wibledon. Hurá! Je zpátky tam kam patří. Konečně Novakovo trápení a čekání na titul skončilo. Ale bylo to těžký. Rafa bojoval jako nenasytný gladiátor o titul ze země lordů i když má letos splněno. A Kevin se ještě ve 3. setu snažil Novaka rozhodit podobně jako Federera, ale Novak konečně zase umí vyřešit horké okamžiky ve svůj prospěch. Gratulka! Djokoland je dnes přešťastný. Hurá!
Reagovat
tito
16.07.201806:55
Gratuluji, pro nás trpké, ale tobě (Marduchovi, Sonje, Nole), to přeji :-)
Reagovat
Sonja
16.07.201810:19
Díky, tito :)
Rafa měl fakt velkou smůlu, že zrovna na letošním Wimbledonu, který se mu tak povedl, narazil na Noleho. Troufám si tvrdit, že kohokoliv jiného by v té fázi turnaje porazil. Bylo to o pár míčcích a mohlo to úplně klidně dopadnout naopak.
Ty jejich zápasy ale rozhodně chyběly a snad se ještě několika v budoucnu v koncovkách největších turnajů dočkáme :))
Reagovat
Labi
15.07.201823:01
Djoko, krásná práce, byl na turnaji nejlepší a je vítěz taky zaslouženě...když jsem ale viděl toho Kevina tak si od onoho čtvrtfinálového dne říkám , co to sakra ten Roger prováděl....totální zkrat
Reagovat
peRFect
16.07.201808:20
Kevin ve finále a Kevin ve středu, to byli úplně jiní Kevinové. Ten středeční trefil i to co trefit nechtěl. Včera byl mimo, ve třetím se možná srovnal (ten jsem neviděl), ale první dva sety to byla totální marnost a ani se po tom maratonu nedivim. Ale to přece není nic nenormálního, že tyhle hráči zahrajou 1-2 epic zápasy a pak pohořej. Roger navíc nebyl ve středu uplně okey (myslím herně). Ale to nic nemění na tom, že Kevin odehrál fantastický zápas.
Reagovat
Lina
16.07.201812:09
Kevin by asi Novaka ve finále neporazil?. Dalo se čekat, že se na něm projeví jeho maratón s Isnerem. Mnozí se mnou nebudou souhlasit, ale kdyby se i v rozhodujícím setu hrál pouze tie break, mohl zápas vypadat jinak. Nechtěla bych si koupit lístek na finále a vidět takový zápas. Každopádně klobouk dolů, že ještě ve 3. setu zabojoval, bylo to nejspíš právě jen kvůli divákům.
Reagovat
peRFect
15.07.201822:11
Gratulace Nolefans.Dnešní finále bylo takovou třešničkou za pátek/sobotu.Pro Kevina asi frustrujíci,takto vyhořet ve druhém gs finále během 3/4 roku,ale i on zaslouží respekt.Hodně se zvedl.Teď si chvilku dáchneme a jde se na betony.
Reagovat
peRFect
16.07.201808:17
Kevin ve finále a Kevin ve středu, to byli úplně jiní Kevinové. Ten středeční trefil i to co trefit nechtěl. Včera byl mimo, ve třetím se možná srovnal (ten jsem neviděl), ale první dva sety to byla totální marnost a ani se po tom maratonu nedivim. Ale to přece není nic nenormálního, že tyhle hráči zahrajou 1-2 epic zápasy a pak pohořej. Roger navíc nebyl ve středu uplně okey (myslím herně). Ale to nic nemění na tom, že Kevin odehrál fantastický zápas.
Reagovat
Ma3ek
15.07.201821:51
Podla mna mali Francuzi a Novak napisané vo hviezdach a predurčený osud aby vyhrali tento vikend trofeje myslím že sa zhodneme že neboli najlepší na turnaji:) Rafa a Chorvati a všetko by bolo ok:)
Rafa je najlepší a dokazuje to stále a konečne mame zaobstarané poriadné suboje do Ameriky vidíme sa o mesiac my pri Tv a na TP.
Zenské aj mužské finale bola velká slabota ale zápasy Nadal -Delpo a Nadal - Djoker si budeme dlho pamatať podobne ako všetky velké zápasy hm počkajte tuším vo všetkých je Rafa len sa mení Roger s Novakom Dobrú noc :)
Reagovat
ipko
15.07.201822:07
pre mňa naj tenisový zápas aký som kedy videl z pohľadu kvality aj emócií SF RG 2011 medi Rogerom a Novakom.. veľmi ťažko to niečo prekoná..
Reagovat
ipko
15.07.201822:07
*medzi
Reagovat
Ma3ek
15.07.201822:13
už iba AO 12 09 17
Ny 11,13
RG 13 14
w 07 08 14 15
NY 10, 11, 13
Dnes som si spomenul na ten strašný rok 2016 ked boli vrcholom zápasy Djoker Murray vtedy som skoro prestal mat rád tenis snad niečo také nehrozí teraz nech su všetci 4 zdraví ešte dva roky a hrajú a potom nech naraz skončia to by bolo najkrajšie.
Reagovat
Ma3ek
15.07.201822:13
NY 10
Reagovat
ipko
15.07.201822:18
tých veľkých tenisových bitiev bolo veľa, ale SF RG 11 bolo výnimočné tým, že to bol absolútny peak výkonnosti od oboch hráčov, Novak mal neskutočnú šnúru bez prehry a Roger musel predviesť čo nie je ani v ľudských možnostiach aby ho porazil..
Reagovat
woody
16.07.201800:07
Tady musím nesouhlasit! Novak tenkrat na RG hral ctvrte kolo v nedeli, v utery mu do QF nenastoupil Fognini a Novak od nedele nehral! Prvni dva sety ktere prohral tak hral spatne, pusobil nerozehrane a mdke.potom se do toho zacal dostavat ale uz bylo pozde a nestatstne prohral ctvrty set v TB! Tento zapas me velmi mrzel protoze si troufnu tvrdit a klidne me ukamenujte, ze kdyby v utery hral tak s Rogerem neprohraje.
Reagovat
spaniel
15.07.201822:38
Uz jen to, kolik si toho vypsal, znamena ze je to blbost :D
Reagovat
Stan_Borowitz
15.07.201821:37
správně měl ale ve finále porazit Rogera 3:2 na sety, aby si to diváci víc užili. Nebo ještě lépe 3:2 prohrát. Nu což... aj taký je šport a lopta je, čo už narobíme, gulatá.

Užívejte si radosti, Novak fans, po tom dlouhém půstu. Po Noleho vypadnutí v RG jsem vyslovil obavy, aby jeho forma negradovala na trávě. Stalo se a bylo to nakonec dobře.
Reagovat
Marduch
16.07.201811:30
osobně mě tento ročník utvrdil v dojmu, že čím větší upset Nole zažije na RG, tím naléhavěji si chce následně spravit chuť ve Wimbledonu. V letech 2014 a 2015 po těsném nedotažení kariérního GS k Rožérově smůle..
Reagovat
mahycek
15.07.201821:26
Jelikož mám příští rok výročí, pohrávám si s myšlenkou,
zaletět na začátku září do NY. Na 4-6 dní a spojil to
s návštěvou 2-3 hracích dnů ve Flushing Meadows na 4 GS.
Co říkáte? Areál vím kde je v Quensu, blízko letiště
La Guardia, ale muselo by se letět z Prahy na Kenediho
letiště. Kdybyste náhodou měli cukání, tak příští týden,
můžem pokračovat.
Reagovat
smazaný uživatel
15.07.201820:56
Reagovat
smazaný uživatel
15.07.201820:54
And a quick word on Rafael Nadal - he proved to be superhuman at Wimbledon. To win Roland Garros and to be very close here on grass is truly amazing. Possibly the greatest athlete our sport has ever know.

Rod Laver.
Reagovat
ttopi
16.07.201808:07
Borg vyhrál 3x po sobě FO+W. Z toho dvakrát pak ještě hrál finále US.

:-)
Reagovat
Herbert_Hoover
16.07.201809:09
A nutno podotknout, že tehdy to byl úplně jiný Wimbledon. Dodnes to považuje asi řada lidí za naprosto zázračný kousek.
Reagovat
smazaný uživatel
16.07.201809:38
Taky nutno podotknout, ze v tej ere sa asi neservovalo 200km/hod v priemere, tenis bol amaterskejsi, menej fyzicky náročný, bolo to skor o ruke..
Reagovat
Herbert_Hoover
16.07.201810:30
Takže Borg to zase neměl tak složité se prosadit na dvou v zásadě zcela odlišných površích jen proto, že se neservovalo v průměru 200km/h? :) Zcela jistě byly i tehdy výkyvy ve schopnosti tenistů na servu, jako to lze mapovat i dnes. Celkově hráči nedosahovali takových rychlostních čísel, pochopitelně, ale v dané konkurenci taky musely být rozdíly. A to je nutné brát v úvahu. Danou konkurenci v daných podmínkách. A nebylo to jen o ruce. Nebo myslíš, že se Borg vznášel nad kurtem vybaven jet packem a nemusel se pohybově přizpůsobit odlišnému podkladu? :)
Reagovat
smazaný uživatel
16.07.201812:11
Ci to mal zlozité sa nemusíme bavit, rovnako sa nemusíme bavit o miere konkurencie, profesionality, fyzickej pripravenosti a podobne v porovnaní s dnešnou dobou..

Ved uvidime, komu sa to este podari aspon 2krat :)
Reagovat
George_Renel
16.07.201812:20
No, mít Létající námořník v té době současný materiál, koukali by mu dnešní servismeni zdaleka na záda. .-)
Reagovat
turista
16.07.201812:39
No Borg měl srdeční frekvenci 35 tepů za minutu v klidu. To svědčilo o jeho neuvěřitelné trénovanosti. Raketu měl ale ještě dřevěnou.
Reagovat
spaniel
16.07.201815:25
To sis spletl. Mel podani 35mph.
Reagovat
turista
16.07.201817:00
Nespletl. Ale rychlost jeho podání opravdu neznám.
Reagovat
Sonja
15.07.201820:52
to tušil:))
http://www.espn.com/tennis/story/_/id/24057699/wimbledon-2018-andy-murray-eyes-washington-return-t ips-novak-djokovic-men-title

(link obsahuje mezeru, tak si ji kdyžtak umažte :D
Reagovat
Kozoroh
15.07.201820:23
1. AO 2008 - vyhrál nad Federerem v SF
2. AO 2011 - vyhrál nad Federerem v SF a Murraym ve F
3. WCh 2011 - vyhrál nad Nadalem ve F
4. USO 2011 - vyhrál nad Federerem v SF (z mečbolu) a ve finále nad Nadalem
5. AO 2012 - porazil Murrayho v SF a Nadala ve finále
6. AO 2013 - porazil Murrayho ve F
7. WCh 2014 - porazil Federera ve F
8. AO 2015 - přemohl Murrayho ve F
9. WCh 2015 - přemohl Federera ve F
10. USO 2015 - vyhrál nad Federerem ve F
11. AO 2016 - porazil Federera v SF a Murrayho ve F
12. RG 2016 - vyhrál nad Murraym ve F
13. WCh 2018 - zvítězil nad Nadalem v SF

No1e nevyhrál žádný GS turnaj bez skalpu jednoho či dvou rivalů z Big 4. Fascinující...
Reagovat
FulnekUltras
15.07.201820:29
pěkný přehled - škótsky morjak zdá se honbu za tituly odskákal z "big4" se svým kyčle likvidujícím stylem zdravotně nejvíc
Reagovat
janek_da
15.07.201823:09
v čem je rozdíl mezi vyhrál, přemohl?
Reagovat
Fandina
16.07.201803:41
porazil, zvítězil
Reagovat
smazaný uživatel
15.07.201823:13
Ked skonci RN, RF a AM s tenisom, to som zvedavy, ako bude Djokovic vyhravat Grandslamy..
Reagovat
Davor1
16.07.201800:15
Rovnako, ako zvyšní traja. Na playstation.
Reagovat
ttopi
16.07.201807:01
Vypadá to hezky, ale na druhou stranu, pakliže všichni startují a jeden z nich to vyhraje, musí chtě nechtě někoho z těch dalších porazit, pokud dojdou všichni daleko. A pokud tam všichni nedojdou, není to problém celkového vítěze (to jen na vysvětlenou, aby to nevypadalo, že Federer, Nadal, nebo Murray vyhrávají GS při slabších ročnících).
Reagovat
Kozoroh
15.07.201820:04
https://en.wikipedia.org/wiki/2018_ATP_Finals#Singles_2

1. Nadal 5760
2. Federer 4020
3. A. Zverev 3585
4. del Potro 3380
5. DJOKOVIČ 3355
6. Thiem 2995
7. Čilič 2915
8. Anderson 2820

Je potěšující opět vidět Djoka na příčkách, z kterých se hráči kvalifikují na TM.
Reagovat
steve79
15.07.201820:15
Nevim cim to je, ale Zverev a Thiem hraji na Grandslsmech spatne. Thiemovi se dari na French open, ale zbytek???
Reagovat
Kozoroh
15.07.201820:26
Připadá mi, že mají z GS mindrák. Měli by si angažovat mentální kouče, např. Plíšková začala do ČF grandslamů postupovat až tehdy, když zaměstnala Jelínka.
Reagovat
turista
16.07.201811:51
No pan Jirásek v přehledech následujících turnajů už asi nebude řadit Novaka mezi černé koně ale mezi horké favority.
Reagovat
Mayo
16.07.201812:21
Ako najväčšieho favorita.
Reagovat
svetova.dvojka
15.07.201819:58
Musím říci, že Rusům se to velmi povedlo, nebyly žádné rasistické projevy, které se v Rusku daly čekat, Rusko je jednou z nejrasističtějších zemí světa, je tam po Ukrajině nejvíce neonacistů víc jak 100 000. Ale Putin si to ohlídal, na stadióny ruské nácky nepustili a v poslední době začali v Rusku více trestat projevy nacismu. Dále pan prezident Putin slíbil, že Rusko a Rusové už budou více otevřenější, více demokratičtí atd. Tak dnes štafetu převzal Katar , tak za 4 roky v Kataru, už teď se nemůžu dočkat... :-)
Reagovat
janek_da
15.07.201820:14
Co motáš Ukrajinu do RUska? Pak už jsem ten nesmysl ani nečet
Reagovat
FulnekUltras
15.07.201820:26
Jen škoda, že čeští cikáni jsou ve většině tak shnilí, že své více než slibně rozjeté fotbalové kariéry končí už ve věku kolem 12 let. V reprezentaci dospělých pak vyloženě chybí.
Reagovat
svetova.dvojka
15.07.201820:34
To máš pravdu, je to tak, Romové jsou zkrátka sví, a to je na jednu stranu moc fajn...
Reagovat
blixa
15.07.201821:45
Jojo, Romové jsou sví, zejména v tom jak parazitovat na majoritní společnosti.
Reagovat
a.magerova
15.07.201822:04
A prý nepřizpůsobiví... ti se přizpůsobí každé sociální dávce v kterémkoli státě na světě...
Reagovat
a.magerova
15.07.201821:11
12 let je ideální věk na výnosnou činnost bez trestní zodpovědnosti... na fotbal není čas... ;-)
Reagovat
svetova.dvojka
15.07.201821:21
Ono je taky pak otázka, zda by Romové vůbec měli chuť reprezentovat ČR...
Vzhledem k tomu jak se ti samozvaní "slušní Češi" o Romech vyjadřují, bych si tím nebyl tak jistý... , Romové mají svou hrdost. A to nemluvím o tom, jak se majoritní Češi a český stát choval k Romům za 2.republiky a Protektorátu, mnohdy byli Češi hlavně české četnictvo ještě horší než němečtí nacisté, alespoň podle výpovědí těch málo Romů co tady přežili holocaust.
Reagovat
smazaný uživatel
15.07.201821:40
mozno myslel Kanadsku reprezentaciu :-P
Reagovat
slacker
15.07.201821:45
tenhle romsky nacista zacina byt cim dal vetsi vred TP
Reagovat
mahycek
15.07.201819:55
Djoko, byl nejlepší. Je to zasloužené.
Reagovat
svetova.dvojka
15.07.201819:52
To by mě opravdu zajímalo, co by se dělo kdyby zlaté medaile Francouzům předávala bílá rasistka Lepenová jakožto prezidentská Francie..., co její papá starej nácek prohlásil, že prý plynové komory, byly jen pouhým detailem 2.světové války a co se nechal ochraňovat holými lebkami...
Vzhledem k tomu, že ve Francouzské reprezentaci hrají prim přistěhovalci s bývalých francouzských kolonií...
Mbapé naprosto neuvěřitelný, v 19 letech už patří mezi nejlepší fotbalisty na světě.
Gratulace Francii , gratulace Macronovi, Francie je naprostý fotbalový gigant, je spíše záhadou, že mají jen ty dva tituly...
Reagovat
spaniel
15.07.201820:11
Macron je rakovina. A celkove z Francie nic dobre posledni dobou nejde.
Reagovat
a.magerova
15.07.201819:48
I jeho fans, zvláště Kozorohovi... ;-)

Neviděla jsem ni ň... výsledek jsem se dozvěděla až teď... pořádá Kozoroh někde nějakou žranici?

:-))))
Reagovat
Pe3k
15.07.201821:25
Jako fanda Djokovice spíše půst.
Reagovat
peRFect
15.07.201821:57
:-D makrobio orgie :-))
Reagovat
a.magerova
15.07.201821:57
Nehrajeme jako Nole, nemusíme (ne)jíst jako Nole.... ;-)
Reagovat
Nola
15.07.201819:47
Nole bude tancovat s Angie, moji dvaja favoriti su spat
Reagovat
FulnekUltras
15.07.201820:33
možné důsledky pro afterparty jsem zvažoval už včera ;-)))
Reagovat
smazaný uživatel
15.07.201819:47
Pro mne nezapomenutelne chvile letosniho Wimbledonu, nejuzasnejsiho tenisoveho podniku soucasnosti.

1/ Kevin prehrava Fedexe...
2/ Maraton 1111ho s Kevinem...a skvela jizda 1111ho turnajem.
3/ Objeti Juana s Nadalem po prohranem QF...(skvely prvni tyden Juana)
4/ Navrat Bucie do deblu po roce a priserne udalosti, ktera se stala minuly rok Betce...(take pochopitelne vitezstvi ceskych hracek v deblu)
5/ Bitva Nadala s Djokovicem, a 4.titul Djokera na trave v peknem stylu, ktery prezentoval na turnaji.
6/ Vitezstvi Angie Kerber
7/ Fenomenalni hra Bemelmanse, ktery byl blizko k tomu aby vyradil 1111ho
8/ Probuzeni lotyskeho genia Gulbise.
9/ Skvela jizda turnajem Julci Goerges
10/ Zapas Lucy s Agou a letajici mravenci...

No a hlavne Kvido,,,ktery podle mne sokoval svet:), a rekl bych, ze udelal nej. upset turnaje, a mozna i to byl upset historie, nebot u toho Kevina, nebo servismanu se preci jen nekteri obavaji, ze ten upset muzou udelat...

ovsem Kvida, ktery se narodil na Argentinske antuce, tak toho se asi neobaval tady nikdo..vcetne mne....a nejen z duvodu, ze teprve letos si pripsal sva prvni vitezstvi na okruhu ATP na trave, a kdy ve Wimblu to bylo jeho historicke druhe vitezstvi a s Cilicem!!! Ale i potom, co v Turecku mel problemy se zapestim...atd...Kvido mozna dost drsne zmenil osud turnaje...nebot Cilic mozna mohl v koncove fazi s tim turnajem dost jinak zamichat...a kdo vi, jak by se dostal do finale...

Povrch trava - opet se potvrdilo, ze to je zivy material, je nevyzpytatelny a bude vzdy prinaset asi nejvic prekvapujicich vysledku a zajimavosti...jestli jde o tu peknou hru jmenem tenis.

Toz je to za nama, tak zase cus pristi rok v Londyne, mecce tenisu:)
Reagovat
smazaný uživatel
15.07.201819:48
11/ Nicole - deblový objev turnaje :-) Přeju jí titul. Parádně si to užívají.
Reagovat
horska.kraslice
15.07.201820:08
A má ho, super, gratulace!
Reagovat
Serpens
15.07.201819:24
Djokovic tedy napodobil Nadala s Federerem, co se týče návratu na vrchol. Rozhodně ale vidím rád, že Djokovicův návrat nevzbudil ani zdaleka tolik nadšení jako ti dva na Australian open 2017.
Reagovat
Kozoroh
15.07.201819:43
Protože Roger a Rafa mají víc fanoušků. No1e je hráčem, pro kterého je lehčí vyhrávat velké tituly, než si získávat přízeň publika.
Reagovat
smazaný uživatel
15.07.201819:58
naopak Novakovi fandia fanuskovia Federera a zaroven aj Nadala,to je zakladna ako hrom:),len aby to nedopadlo ako kedysi s jednym znamym Gaiom Juliom,aj ten bol len ten "treti v zadu" a ako to dopadlo:-P
Reagovat
gigin
15.07.201819:13
https://www.instagram.com/p/BlQe8tunR0F/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=12oi6gh8lh5w1
Reagovat
smazaný uživatel
15.07.201819:16
:)
Reagovat
spaniel
15.07.201819:12
Osmifinale dopadlo katastrofalne
Semifinale vyborne
Finale mohlo dopadnout lip
:)
Reagovat
spaniel
15.07.201819:13
*ctvrtfinale
Reagovat
svetova.dvojka
15.07.201819:53
To mluvíš o Mundialu ?
Reagovat
Sonja
15.07.201819:12
https://twitter.com/Wimbledon/status/1018527402325168128
Reagovat
Sonja
15.07.201819:17
https://twitter.com/Wimbledon/status/1018521454638485504
Reagovat
janek_da
15.07.201819:01
škoda Kevine, přesto paráda
2. GS finale
2 roky po sobě ve finále
z MP a stavu 0:2 se dostal do finále
porazil RF a 1111 tuším, že tohle kombo dal jenom Rafa. Ale na FO, a to se vlastně nepočítá
důstojně zastoupil Berdu
poprvé se do finále dostal za přítomnosti Sonji na TP, to mě obzvlášť těší
Reagovat
Herbert_Hoover
15.07.201819:05
Kevin by mohl hrát s Tomem na GS debla..aby z toho nebyl titul, to bych se na to podíval :))
Reagovat
Sonja
15.07.201819:10
Reagovat
FerrariF50
15.07.201819:01
Gratulace Nolemu, nepochyboval jsem že by to nedal, když to nedal Nadal ... každopádně krom jejich krásného zápasu což prostě bylo jasné předčasné finále mě na tomhle Wimbledonu nejvíc potěšila Kerber, že si krásně povodila tu příšernost, kterou jako jedinou z celého tenisového světa opravdu nenávidim a dělá se mi z ní špatně, jen jak ji vidim.
Reagovat
FulnekUltras
15.07.201819:09
Díky Angie a Nolemu dnes už nějak přežvýkám i ty "Francky". ;-)
Reagovat
turista
16.07.201811:54
Proč ta nenávist. Serena přijala porážku s nadhledem.
Reagovat
Roger_Federer
15.07.201818:49
Zajimalo by me, dal by,se anderson secdvema finale beh 10mesicu zaradit po bok, Bagdatise, Gonzalesa, Roddicka, Safina atd..
Proste klasicky hrac Forhendov logiky?
Reagovat
Herbert_Hoover
15.07.201818:58
vedle Roddicka určitě ne :) ani vedle Safina..vedle Baghdatise úplně v pohodě..Feňu bych řadil asi o něco výše. :)
Reagovat
smazaný uživatel
15.07.201818:58
Forehandova logika sa potvrdila. Nadal v semifinále ju jasne demonštroval, ten titul bez toho semifinále by mal úplne inú príchuť a Nadal potvrdil, že hráči TOP 3 sú proste inde a tituly bez v konkurencii druhého sledu sú proste tituly v konkurencii druhého sledu ;)
Reagovat
Kozoroh
15.07.201818:48
Koho po dnešku považujete za lepšího hráče? Pete má 14 GS titulů, ale nevyhrál FO. Novak jich má 13, má kariérní GS i ten nekalendářní. Mojí odpovědí je Novak, ale chápu, že to berete tak, že jsem jeho fanoušek, tudíž nemůžu jinak.
Reagovat
blax
15.07.201818:50
Objektivně Novak, je to prostě komplexnější hráč. Jen ty voleje a hlavně smeče občas... :D
Reagovat
FulnekUltras
15.07.201819:11
Tak Pete byl hlavně velké dělo - a dlouho mu to vydrželo... ;-)
Reagovat
Pe3k
15.07.201819:28
Asi Djokovic, ale těžko soudit.
Reagovat
Davor1
15.07.201819:39
Za mňa jasne Djokovič. Samprasa som mal rád, určite radšej ako Novaka, ale Djoker svojou povrchovou komplexnosťou a tým, ako dokázal preklopiť na svoju stranu rivalitu s Federerom aj Nadalom, najlepšími hráčmi histórie open éry, pre mňa patrí o stupienok vyššie. A ten dnešný titul na to nemá vplyv, radil som ho vyššie aj pred týmto turnajom.
Reagovat
Kozoroh
15.07.201818:44
Poprvé v Djokově kariéře tituly z FO+WCh+USO početně převýšily ty z AO. Dosud měl vždy většinu nebo aspoň polovinu GS titulů z Austrálie.

Už jen jeden GS titul mu chybí do Peta. Neskutečné na to, že čtyři roky nazpět jich měl jen 6.
Reagovat
Sonja
15.07.201819:07
To teda!
Ne že bych nebyla ráda za 13. titul, ale 13 není hezký číslo, snad ho co nejdřív přepíše na 14ku :)))
Reagovat
Kozoroh
15.07.201819:45
Po dnešku věřím, že předčí Peta. Roger a Rafa to dokázali, nyní je řada na Djojovi.
Reagovat
turista
16.07.201811:57
No já taky doufám, že si Novak brzy vezme zpět první místo v pořadí vyhraných tisícovek masters a že brzy vyhraje 70.titul.
Reagovat
Mayo
16.07.201812:34
Už skoro Novak Djokovic prekoná Rafu Nadala v celkových tituloch.
Reagovat
turista
16.07.201812:44
Bohužel mu jich chybí po včerejšku 10. V březnu 2017 ztrácel na Rafu pouhé 2 tituly. Nechal si Rafu dost odskočit. Ale nedalo se nic dělat. Zranění, operace, problémy s motivací, ztráta sebedůvěry. Pokud to Novak teď pořádně rozjede tak do konce roku několik titulů přidá.
Reagovat
yenda1
15.07.201818:43
Finále defacto proběhlo včera v odpoledních hodinách, takže gratulace proběhly. Dnes formalitka.

Příští týdny a měsíce ukáží jestli tento vzmach bude zároveň návratem. Pro tenis by to bylo dobré, větší konkurence té známé továrně na trofeje dědek&dědek chybí.
Reagovat
FulnekUltras
15.07.201819:14
;-)
Reagovat
Herbert_Hoover
15.07.201818:31
Tímto Wimbledonem jsem si uvědomil, že mám Rogera vlastně docela rád a že bych mu to přál více než Novakovi. Celou dobu jsem se těšil, až bude Novak zpět, ale když je zpět, tak až tak hepy nejsem. :) To jsou ty paradoxy. Možná to znáte, za něčím se ženete, něco si přejete a až toho dosáhnete, zjistíte, že vám to vlastně až takovou radost třeba nepřineslo. Vzhledem k těm včerejším neproměněným BP v pátém setu je to asi pochopitelné a je to ještě moc čerstvé, ale stejně..je to prostě největší rival, vzal Rafovi kuráž i na antuce a nebyl daleko od výhry i na RG. Zcela objektivně měl z něj Rafa komplex určitou dobu a ten se možná oživí. Mimo to mi však ale vystupováním a celkově sedí asi nejmíň. Komu to ale upřímně přeju, tak je Marián Vajda, pro mě na první pohled neskutečný sympaťák a jak vidno i čaroděj, páč to co s Novakem provedl za poměrně krátkou dobu, je jako z říše divů. Přeju to i některým Novakovým fans. Pořád je tam však to "ale"..a docela závidím Vlkovi, jak dokáže se svou bolestí pracovat. :)
Myslím si, že Djokoland neslaví zdaleka poslední velký titul v roce 2018, kdežto my Rafanovci jedeme po hořké porážce vstříc neoblíbené druhé polovině sezony se svým temným pasažérem. Odhodlanou srbskou nemesis bušící se do hrudi a pojídající trávu. Nezbývá než se upnout k té Forhendovské alegorii "lopta je gulatá.." :)
Reagovat
Roger_Federer
15.07.201818:42
Jak hlavne ted uvidime oblibeny Forehenduv veletoc a nastane doba dehonestace Djokovice..Jak se zacne priblizivot k Rafovi.
Reagovat
Pe3k
15.07.201819:23
Přesně tak.
Reagovat
smazaný uživatel
15.07.201819:05
Ja osobně taky nemám moc radost z výhry Djokovice, ale jako Federer fan jsem rad, ze se nesníží rozdíl v počtu GS. Je to jenom názor fanouška, ono jestli to bude na GS 20/20, tak je to úplně jedno a žádného z nich to nějak nesníží.

K tomu Rafovi si osobně myslím, ze mu proti Nolemu a teď už i proti Rogerovi chybí to ?něco navíc?. To, čím Federera přehrával celou tu dobu a to, čím vyhrává velké turnaje. Nevím, jak to pojmenovat, ale Rafa tohle ve velkých zápasech pomalu ztrácí. Viz. včerejšek, nebo finále AO s Rogerem. S DelPem to tam ještě bylo, ale Nole a Roger to umí nějak eliminovat.
Reagovat
Herbert_Hoover
15.07.201819:12
Já si taky myslím, že mu prostě něco chybí, hlavně v bitvách s tím Djokerem..Forhend to pojmenovává eufemisticky jako pech, ale já v tom prostě vidím dramatičtější faktor..
Reagovat
smazaný uživatel
15.07.201823:09
Nadalovi rozhodne chýba menej na tráve, ci harde, nez jeho konkurentom na antuke..:)

Myslim, ze to je fakt, ktorý skor Nadalovi lichotí, prehnaná kritika a porazeneckost nie je na mieste..
Reagovat
Herbert_Hoover
16.07.201809:08
Vážně? V souvislosti s Djokem můžeme mapovat po r. 2010 tři vyhraná Rafova RG.. 2012, 2013, 2014.. pro RG 2013 je paralela v AO 2012..Novak vedl v pátém o brejk, ale neuhájil vedení i díky oné fatální chybě u sítě, ale byl skutečně blízko. Pro RG 2012 může být paralelou W 2011. Rafa od začátku diktoval zápas, stejně jako Novak ve W 2011, s tím, že ano, mohl vyhrát i ve třech setech, pokud by využil šance na počátku třetí sady, ale nestalo se tak a ten set následně Novak ovládl. Čtvrtý set byl dramatičtější než ten ve W 2011. Pak je tu samostatná kapitola RG 14, Rafa začal špatně, ale nakonec ubojoval druhý set a pak už byl lepším hráčem. No a teď ten letošní W..vidím jako veskrze pro Rafu příznivé, že se prozatím utkali celkově na RG 7x, kdežto na ostatních GS nanejvýš 3x. :)
Reagovat
smazaný uživatel
16.07.201809:36
Úplne vážne. Nemusíme sa v tom ani hlbšie špárať, na harde sa stretli na GS 4krát, majú to 2:2, teda ehm skor 3:2 vrátane 2010, ved si pozri akú sériu prehier Rafa pred USO 2010 s Novakom na harde ťahal...Hard, Novakov parádny povrch...

Rafov parádny povrch, antuka. Ak chces ignorovat zápasy pred 2011, kvoli Noleho vykonnosti automaticky mozeme ignorovat aj 2015...Cize tu plati bilanciu 3:0, alebo 6:1, ci 7:1...

Wimbledon, tráva. Tam, kde sa Nadal obrovsky od 2012 trápi a predvečerom prehral v piatich setoch. Opat, nemam pocit, ze by mu chýbalo viac, ako chýbalo Nolemu na antuke, v sobotu to bol tesnejsie, nez v 2013, Nole mal sice break v piatom, ale to aj Rafa vo stvrtom...
Reagovat
smazaný uživatel
16.07.201809:42
2:2 vrátane USO2010, sorry..
Reagovat
Herbert_Hoover
16.07.201810:20
Taky mi nepřijde imho úplně rozumné plést hard dohromady, mnohem průkaznější je rozdělovat na AO a USO, ale ok.
Přijde ti, že jsem se zmiňoval o roce 2015 nebo 2016? Mně to teda nepřijde.
Schválně jsem vzpomenul jen zápasy, které se odehrály v jejich dominantnějších érách. Tedy po roce 2010 a před rokem 2015. Takže hard 2:1 pro Noleho. Jakou sérii proher tahal? Před USO 10 3:5 na zápasy z Rafova pohledu. Série proehr vypadá jinak a Rafa ji pocítil od IW 2011 až do AO 2012.
Reagovat
smazaný uživatel
16.07.201812:22
Neviem, ci je to úplne prúkazné, ked chces postavit celé AO na jednom zápase. Proste chýbajú dáta..Pisem, ze Rafovi chýba mensi kusok mimo antuky, nez Nolemu na antuke. A to je vzhladom na vysledky, pocet setov a vsetko celkom prúkazné...Rafa vyhral a dvakrát sa dostal do piatich setov, Nole nevyhral. Jasné ako facka...Alebo ak berieme 2015, tak potom na harde proste 2:2, na W. 1:2, na antuke 3:1...

Nadal ma za sebou extremne tazku antukovu sezónu, na tráve dosiahol super vysledok. Pri Noleho triumfe v Parizi, Djokovic vo Wimbledone vybuchol...Federer skompletoval RG+W s odtretymi usami, najtesnejsi Wimbledon.

Pred USO 2010 Nadal prehrával na hardoch s Djokovicom 2 roky, myslim, ze tri zapasy za sebou..
Reagovat
Herbert_Hoover
16.07.201812:53
Tak ale USO a AO to je s nadsázkou jako by se hrál RG v Madridu a v Paříži dvakrát do roka a pak bychom brali celkově data z antuky. Samozřejmě pořád je to beton, ale častokrát odlišných zákonitostí, podobně jako hlína v tom Madridu a na RG. Samozřejmě je pro Novaka i tak docela tristní, že má z USO jen dva tituly, když je takovým hráčem na betonu, to ale nejspíše jen podporuje ty odlišné podmínky, které zase zvýhodňují vícero hráčů v NY oproti AO, kde byl ten rozdíl mezi nimi a Nolem mnohdy výraznější.
Samozřejmě, na AO těžce chybí vzorek Djokdalu, psal jsem, že je to pro Rafu celkem příznivé v mém vnímání. Ačkoliv nelze říct, že by to záviselo na Rafovi, že ten vzorek chybí, je to spíše fifty-fifty. Někdy vypadli zároveň, jindy Nole nedokráčel k Rafovi (2009, 2014), někdy se Rafa ani neúčastnil a jindy Rafa zabránil možnosti přímé konfrontace (2008, 2011). Když nepočítám ty mrzké roky 2015, 2016. A ano, to, jak by ty zápasy dopadly v jednotlivých letech je otázkou. Mám ale důvod si myslet, že by si Novak vylepšil bilanci.
Novak Rafu porazil na hardu v rozmezí let 2007-2009 celkem pětkrát, z toho pouze jednou vyhrál dvakrát za sebou. Rafa to pak vždy dokázal zneutralizovat výhrou..a to na OH v Pekingu a na TM a pak na již zmiňovaném USO. Přitom jejich hardovou bilanci vykopl svou vlastní výhrou. Celkem lichotivé. Napsat, že Novak Rafu dva roky drtil na hardu je zjednodušené. Asi jako říct, že Rafa neporazil skoro pět let Rogera. A i v tomto případě je ta šňůra proher dramatičtější, než jaké kdy dosáhl Novak na betonu proti Rafovi před USO 10.
Reagovat
tito
16.07.201806:53
Napsal jsi správně ve svém předzápasovém rozboru, že přímé body z podání. To je dle mne rozdílový faktor těch pár fiftýnů. Rogera nemůžu posoudit, přeci jen Rafa hraje jinak, než na AO 2017 a možná budeme překvapeni, až se znovu sejdou. Ale u Novaka to platí na 100 %. Tak doufám, že na podání do hardové sezóny zapracuje. Jinak se mi pod Carlosovým vedením líbí čím dál více.
Reagovat
smazaný uživatel
16.07.201808:58
Presne...Priame body z podania, resp. return je kľúčový...

Na returne sa v piatom sete Rafa vobec nedostal do hry...Do stavu 8:8 bolo az 5-krát pri Rafovom servise minimálne 30:30, čiže vážne stavy. Breakball, Matchball, viackrát 15:30...

Rafa sa do hry dostal len dvakrát, za to mal 15:40 na príjme, Novak trafil dvakrát eso a dva rýchle body po kvalitnom prvom servise...
Reagovat
turista
16.07.201812:21
Ano, Novak příjemně překvapil kvalitou podání.
Reagovat
smazaný uživatel
16.07.201809:00
Apropos, Federer na AO17 tiez tazil vo finále velmi zo servisu. Ved este aj v poslednom geme mal 15:40 a trafil vtedy dve esa a dokopy ich mal 17-19, nepamatam presne..
Reagovat
smazaný uživatel
15.07.201819:47
Toz my chlapci z tenisove periferie jsme zvykli na tezky tenisovy zivot:)
Reagovat
turista
16.07.201812:13
Rafa fans nemusí být smutní. Rafa nasbíral za poslední 2 sezóny 10 titulů, utekl Novakovi, který ho měl už na dohled celkově a hlavně v GS, v Masters a podobně a je stále světovou jedničkou. Nadal předváděl v Anglii neskutečně kvalitní tenis. Novakovu nedůraznou smeč bekhendem zneškodnil brutálním forhendovým prohozem po lajně. Proti Novakovu mečbolu vytáhl ničivý stopbol, který Novak doklouzl, ale vracel už jen do sítě.
Reagovat
smazaný uživatel
15.07.201818:25
Dá se říct, ze Nole je zpět. Vyhrává wimbledon, provokuje fanoušky a pak na ne ještě křičí vulgarity. :D
Reagovat
blax
15.07.201818:28
Jojo, jsem zvědav, jestli se Novakovi bude připomínat i za 10 let, to Shut the fuck up na diváky, stejně jako Rogerovi. Ale i tak, gratulace všem Noleho fans, po těch bolestných prohrách si to zasloužíte.
Reagovat
smazaný uživatel
15.07.201818:48
Rogerovi to připomíná jenom Franc, který nemá za tu dobu jiný zážitek.
Reagovat
Kozoroh
15.07.201818:03
13. GS titul v kariéře, odsunul nekdejšího historického rekordmana Roye Emersona na 5. místo.
12. GS titul v současné dekádě (2010-19), odpoutal se tak od Rafových 11 triumfů a opět samostatně vede tento parametr.
4. wimbledonský titul, překonal Maca a Borise, je na dostřel jednoho titulu od Borga. Vyhrál Wimbledon tolikrát, jak Rafa a Andy dohromady.
1. GS titul po narození dcery Tary.
1. GS titul v outfitu Lacoste.
1. GS titul, kdy jsme na TP vedle sebe já a Sonja.

Mohu vám říct, po těch utrapách, nečekaných vypadnutí a zklamání tento triumf chutná obzvlášť sladce. Jsem v euforii!!!
Reagovat
smazaný uživatel
15.07.201818:09
A predovsetkym prvy titul po 30ke..
Reagovat
Kozoroh
15.07.201818:24
Jj, dokázal to, co nesvedli Lendl, Borg (ten ale ukončil kariéru příliš brzy), McEnroe, Edberg, Becker a další.
Rozpětí mezi prvním a posledním GS titulem natáhl na 10 let.
Reagovat
panzer.dragon
15.07.201818:14
Dobre ze to vyhral djoker, ctyri tituly z wimblu? Celkem psycho, to jeste bude nakonec treti nejelpsi travar ever
Reagovat
smazaný uživatel
15.07.201818:20
zapominas na obdobi, kdy GS se hralo na trave i v Australii a USA...:)
Nejlepsi travar ever je Bill Tilden - 10GS na trave
potom Rod Laver 9GS na trave
treti Emerson s Fedexem 8 GS na trave,
potom mas jeste takove hrace jako Renshaw, Sampras, Sears, Larned, Wilding, Perry, Rosewall 6xGS, Doherty, Sedgman, Newcombe, Budge a Borg 5XGS...pak je ten Djokovic se sesti hraci:)
Ale jde nahoru, thats fact.

Kdyz uz tedy pises TRAVAR EVER:)
Tak je to treba upresnit.:)
Reagovat
panzer.dragon
15.07.201818:47
Jo, na to sem nebral ohled :) dik za vysvetleni. Ja jsem mladej kluk, pro me je GS trava jen wimblas
Reagovat
Krisboy
15.07.201818:20
Jj, jen ať se to mele. Novák pomalu vstupuje do jozlí
Reagovat
Krisboy
15.07.201818:22
...do kozlí debaty. Co na to VPP?
Reagovat
Sonja
15.07.201819:05
"1. GS titul, kdy jsme na TP vedle sebe já a Sonja"

:DDD To je nejdůležitější bod!
Tyjo, 4 tituly z Wimbledonu, to je fakt neskutečný :))
Reagovat
smazaný uživatel
15.07.201819:15
Tak preji peknou Wimbl oslavu a party!!!:)
Reagovat
Sonja
15.07.201819:19
Díky, Vlčku :)))
Reagovat
FulnekUltras
15.07.201817:54
Nolka, Kozoroh, turista i další... Vychutnávejte si teď naplno tyto chvíle, které nejsou ani nikdy nebyly a nebudou samy od sebe a jakoby samozřejmé. Je znát, že Novakovi konečně sedlo i zázemí, hlavně rodinné - a to se to pak hraje... ;-)

Velké uznání i JARBerďovi - velký sympoš a doufám, že mu to GS-finále do třetice už vyjde.

https://www.youtube.com/watch?v=-gWCt1jr6Vs
Reagovat
Herbert_Hoover
15.07.201817:59
Reagovat
smazaný uživatel
15.07.201818:23
Reagovat
raduz
15.07.201817:53
Jsem velmi rád za vitětství Djokoviče.Bylo by velmi smutné,aby ten,kdo v top formě,je tím uplně nejleším už nikdy nic zásadního nevyhrál.Nyní očekávám jeho návrat na trůn.ideální by to bylo už na konci roku.
Reagovat
pingwin
15.07.201817:51
Za mě, hrozně nedůstojné finále.
Reagovat
FulnekUltras
15.07.201817:57
?????
Reagovat
smazaný uživatel
15.07.201817:49
Zápas som nevidel, az takto hladky vysledok prekvapil..

Gratulácia Djokolandu...Rafa bol celkom evidentne loptičku od vyhry Wimbledonu, haluz....

Djokovic je spat medzi spickou, americké leto rozhodne, ci sa bude v Ázii a halach bojovat o koncorocnu jednotku...
Reagovat
smazaný uživatel
15.07.201817:48
Gratuluju Djokovi. Letošní Wimbl byl ale závěrem celkem pokažený. Skutečné finále proběhlo včera a předevčírem.

Doufám, že to Novaka fakt vzpruží a Srb oživí podle mě skomírající tour.
Reagovat
Krisboy
15.07.201817:48
Gratuluji Kozorohovi, užij si to kámo!!!
Reagovat
Kozoroh
15.07.201817:54
Díky, tohle je pro mně obzvlášť cenné vítězství.
Reagovat
Krisboy
15.07.201817:59
Věřím. Opravdu ti to přeju, jsi jeden z nejlepších fandů zde. Gratulace Nolemu, respekt tobě. Ale stejně to vyhrál jenom proto, že mu Rafa odstranil z cesty J1rku. Počkej v NY, tam bude všechno jinak :)
Reagovat
Aussie
15.07.201817:48
tak 12-13, měl jsem kamaráda. Byl z dobrý a vzdělaný rodiny, tatínek i maminka voba doktoři, von taky vyštudoval potom meducínu, totéž jeho synátor. Honza byl přesvědčenej, že umí anglicky. Když se hrál potom Wimbledon, tvrdil, že se to má vyslovovat "Wamblajdon"! Skoro mě o tom i přesvědčil, ne ale úplně.
Dodneška říkám doma Wimbledonu Wamblajdon a naučil jsem to i svoji choť.
No, byl to letos docela zajímavej Wamblajdon, nemyslíte?
Reagovat
Krisboy
15.07.201817:52
Já majslím, že byl :)
Reagovat
annah
15.07.201817:53
:-))))))
Reagovat
Herbert_Hoover
15.07.201817:55
Byl, ale bohužel s hořkou tečkou.
Reagovat
FulnekUltras
15.07.201817:59
tak tak ;-)
Reagovat
Mac
15.07.201818:41
No, tak v Austrálii to asi projde bez povšimnutí, ne ?
Reagovat
Pe3k
15.07.201817:46
Gratz. 4 tituly z nejdůležitějšího tenisového turnaje světa? To už má 2x tolik co Nadal či Murray a je v polovině Federera, slušné.

20-17-13 na řadě jsou dva hardove gs a to se Djokovic teprve vrací...Nadal měl 2 špičkové sezóny za sebou a dá se čekat že jeho výkonnost půjde nyní směrem dolů, takže šance že Novak dožene Rafu je mnohem větší než že Raphael dožene Rogera?
Reagovat
spaniel
15.07.201817:49
Tezko rict. Vse se meni, poklesy formy, ztraty motivace, zraneni. Za par mesici to muze vypadat zas jinak. Momentalne to ale vypada, ze Nole zas zamicha karty.
Reagovat
annah
15.07.201817:52
A bude opět hrát první housle. My z FFF mu budem koukat na záda.:-)
Reagovat
turista
16.07.201812:47
Neboj, Fedex na těch 100 titulů jistě dosáhne.
Reagovat
Sonja
15.07.201817:58
Reagovat
smazaný uživatel
15.07.201817:42
Kejv na ty finale proste nema...asi...nevim,,,ale zklamani...
mel tam byt prozte Izzy. Ale sam si to podelal v prvnim setu v SF...hodne zahozenych sanci, a to se s Kevinem proste nevyplaci,
uz i Fedex mohl zakusit...

V kazdem pripade No21e zaslouzene, letos na trave se mne libil nejvic za celou jeho travarskou historii. Hraje mnohem prirozeneji...
...a nemyslim jen Wimbl, kde byl ten odraz micku vyssi, ale uz v Queens se mne libil.

Takze ten tuch gigina vysel presne:)
Reagovat
insanezy_
15.07.201817:42
Gratulace Nolemu
Reagovat
Mayo
15.07.201817:41
Noje podľa očakávania. 13. GS je brutal, na USO pridá 14 a v budúcej sezóne da minimálne 3 a vyrovná Rafu. A ďalej bude stíhať Fedexa. Po dvoch rokoch kedy bol na okruhu fackovací panak zaslúžený GS konečne. Očakávam návrat na jednotku tiež a dominancia začala.
Reagovat
Herbert_Hoover
15.07.201817:43
Škoda, že není osm grandslamů za sezonu, Novak by dohnal Rafu ještě letos.
Reagovat
steve79
15.07.201817:38
Gratulace. Djokovič je zpet.
Reagovat
Kozoroh
15.07.201817:38
Milý Djokolande, Serbinátor je zpět! Dvouletý půst skončil. Wimbledonský titul je satisfakcí za všechny prohry, které jsme si museli vytrpět.
Tím, čím bylo AO 2017 pro FFF, je letošní Wimbledon pro nás! Užívejme si tento triumf!!!
Reagovat
Nola
15.07.201817:38
tak, tak, je to parada neskutocna
Reagovat
turista
16.07.201812:03
Hurá!
Reagovat
Nola
15.07.201817:37
napadla ma jedna zvlastna paralela, ked ziskal Fedex svoj 18 titul, mal 17 GS a nebol nahodou aj 17-nasty nasadeny na AO? Novak mal 12 GS a bol 12-ty nasadeny
Reagovat
Denis92
16.07.201809:18
Bol
Reagovat
Dobry-den
15.07.201817:37
To už je konec?

Letos ta finále teda nic moc.
Reagovat
steve79
15.07.201817:38
Stejne jako loni.
Reagovat
annah
15.07.201817:34
Djoker to dokázal. Vyhrát po tak těžkém návratu hned nejslavnější turnaj světa, to je fakt pecka. Gratulace Djokolandu! Užijte si radost!
Hned mě ale napadá, že při nejbližší příležitosti může Novak v téhle formě vyprovodit z kurtu podobně i Fedexe. A to už se teda taková legrace pro mě nebude... :-)))))
Reagovat
Kozoroh
15.07.201818:28
Už 2,5 roku se jejich cesty nezkřížily. Bude zajímavé sledovat jejich duel po změnách, kterými oba prošli.
Reagovat
Pe3k
15.07.201818:29
Třeba už v Cinci.
Reagovat
Kozoroh
15.07.201819:17
Vtipné je, že letos vyhráli v obýváku toho druhého. Aby se to takhle sešlo, to se ještě nikdy nestalo :-)
Reagovat
turista
16.07.201812:19
Tam v Cinci to bude pro Novaka těžké. Ve Wimbledonu se díky počasí a stavu trávy, která už kolem BL měla charakter hlíny hrál v SF Djoker-Rafa typický antukový tenis.
Reagovat
Kozoroh
15.07.201817:34
Jsem obrovsky šťastný a derou se mi slzy do očí.
Reagovat
smazaný uživatel
15.07.201817:43
Preji nejakou tu peknou oslavu:)
Reagovat
Kozoroh
15.07.201817:51
Co říkáš na to, že No1e trumfnul Borise a Maca?
Reagovat
smazaný uživatel
15.07.201818:07
Uz jsem si upravil svou travarskopu tabulku, nebot jsem si udelal prehled vsech vitezu GS na trave...(to znamena, ze tam mam viteze US a AO do te doby, dokud tam vladl tradicni tenisovy povrch)

Djoker nejen prekonal BigMaca, Borise, ale take Jimba (1USO+2W), ale mnoho dalsich hracu, jako Baddeley, Gore, Campbell, Whitman, James Anderson, Quist, Hoad, Patterson, Borotra, Cochet, Sedgman, Fraser, Kramer, Johnston...

a zaradil se mezi takove legendy travy jako:
Wrenn, Crawford, Doherty, Edberg, Lacoste a Cooper.

Djokovic se letos podle mne na trave snad uplne nasel:) A je mozne, ze jeste o nem ve Wimbledonu uslysime...

Ma sanci se vyrovnat takovym hracum jako: Doherty, Borg, Sedgman, a Newcombe. Staci k tomu pridat jeste jedno vitezstvi ve Wimbledonu.

Takze preji hodne stesti:)
Doufam, ze ocenis muj uplny grass prehled:)

P.S. Pochopitelne jsem rozcarovan, ze nevyhral 1111,...podle mne mel zivotni sanci...kdo vi jak bude vypadat odskok mice pristi rok...staci, aby byl nizssi, trava trochu lejzy a moc kol neprezleze...na druhou stranu na trave je uzasne to, jak zivy to je material, a jak je velmi tezke nani nejen hrat, ale i obhajovat.

Sice je ve mne hodne bolesti z 1111ho, ale zase dokazu i v tech nejtezsich chvilich prat druhym radost, a tak jeste jednou si to v tom Djokolandu oslavte, mate co...

Uz se tesim na pristi rok,,,i na to, na jake te travicce se bude hrat, a jak to budou hraci zvladat...je to kazdy rok vyzva.
Reagovat
Kozoroh
15.07.201820:33
Teď už si myslím, že No1e je na trávě fakt lepší, než na antuce. Na antuce je samozřejmě skvělý, ale ten poměr titulů 4:1 na GS, to hodně mluví pro trávu.
Reagovat
turista
16.07.201817:10
No na takovéto trávě to bylo prakticky jako na antuce. Novak je na antuce vynikající. Hraje ale poměrně velké procento plochých úderů s nízkým odskokem zvláště z BH, což mu tady v Anglii pomohlo. Pomohlo mu i dobré podání. Na antuce jsou nejnebezpečnější ty topspiny, které převažují ve hře Nadala a Thiema. Novakovi ale tady nejvíc pomohla znovunalezená schopnost úspěšně řešit kritické momenty v zápasech.
Reagovat
Nola
15.07.201817:33
velky sampion sa vratil, na tom vlastne jeho najhorsom GS, na trave, ktora mu sedi najmenej, v tretom sete bol horsim hracom, ale zvladol to bravurne, neuveritelne, gratulacia obrovska
Reagovat
Nola
15.07.201817:34
+ pozdravujem Sonju, chybala si tu, dvom babam sa lepsie fandi, zostala som tu v oslabeni
Reagovat
Sonja
15.07.201817:59
Nolooo, idemooooooo :))
Reagovat
smazaný uživatel
15.07.201817:32
super, ale to jak tam je tu travu je strasny cringe :D
Reagovat
Herbert_Hoover
15.07.201817:29
Další set, který Novak vyhrál, přestože byl horším hráčem..už je to rutina :)
Reagovat
smazaný uživatel
15.07.201817:44
:)
Reagovat
annah
15.07.201817:19
Najednou Novak čelí setbolům. Nuda je fuč.
Reagovat
mahycek
15.07.201817:16
S trochou legrace. Tak jestli má Djoko gumové ohebné kotníky,
jak se říká, tak Anderson má nohy , jako želé, jak
se sém vyjádřil pop semif. A to želé dnes bude
úspěšnější.
Reagovat
Tuttovka
15.07.201816:59
No Kevin se trošku rozjel. Tak uvidíme, jestli to bude alespoň důstojné a nějaký ten set uhraje. Přál bych mu, aby alespoň v druhém finále něco uhrál.
Reagovat
annah
15.07.201817:03
S Rogerem se rozjel už ve druhém setu a prohrál ho jen těsně. Tak uvidíme. Kdyby něco uhrál, bylo by na co koukat.
Reagovat
Olympiada
15.07.201816:57
Co to pises ty Pyji. Ze chudacek svycarek by vyucoval Novaka ? Kteryho jsem si ja vychoval. Ty zebraku jeden, prave na tom hamounovi si nemusi zrovna tady nic dokazovat....dvakrat Rozumiš dvakrat ho ve final sundal toho zbabelce. Nojo budes teoretizovat o vykonosti...na 80% na 60% na 91%...ty si ale blb. A neboj , rafael ho dozene ( bohuzel novak uz ne
Reagovat
spaniel
15.07.201817:02
Aby ti nepraskla cevka, bIbecku :)
Reagovat
Pe3k
15.07.201817:12
:D
Reagovat
Roger_Federer
15.07.201816:24
Tohle je ten rozdil mezi Djokovicem, Nadalem, Federerem,mozna Murray a zbytku hracu..
Proste se ti hraci dokazi vyburcovat na zapasy behem turnaje a porazit favoryta, kdyz se to sejde, ale finale je proste vzdy samostatny zapas.., uplne jina liga.
Jediny kdo to zvladl za poslednich 15 let, je Wawrinka..
Reagovat
Frantz
15.07.201817:12
A kde je dnes ten největší favorYt??? :D
Reagovat
Pe3k
15.07.201817:14
Ve Švajcu chystá misto ve vytryne na pohar z US Open 2018 ;)
Ale ten favoryt mě taky pobavil.
Reagovat
Roger_Federer
15.07.201817:14
Kde je tvuj fotr, bratr tvoji matky demente?:)
Reagovat
slacker
15.07.201817:21
ve vezeni
Reagovat
Kozoroh
15.07.201816:13
Většina vás je průběhem zápasu zklamaná, ale já jsem rád. Nervy jsem si dostatečně užil v SF s Rafou :-)
Reagovat
annah
15.07.201816:28
Anderson je nepochybně ještě vyřízený po tom semi-maratonu. Tolik nevynucených chyb snad neudělal dohromady za celý turnaj co teď ve finále.
Reagovat
Kozoroh
15.07.201816:34
Přispívá k tomu i Djokova obrana. Novak nutí Kevina hrát ještě jeden úder navíc, Kevin samozřejmě ví, že pouštět se do dlouhých výměn s Djokem je sebevražda, tak riskuje, ale nevychází mu to.
Reagovat
Sonja
15.07.201816:32
Po takových dvou semifinálových zápasech holt asi nešlo čekat žádný zázraky :D
Jsem ráda, snad to Novak stihne do začátku fotbalu :))
Reagovat
MorusRubra
15.07.201816:12
Další z dlouhé řady nudných, krátkých mužských finále. No, aspoň pak můžu v klidu přepnout na fotbal.
Reagovat
svetova.dvojka
15.07.201816:06
Novak zvolil dobrou taktiku, nechává míček ve hře...
Reagovat
peRFect
15.07.201815:54
Zatím hraje Kevin hůř než finále UO17.Hrozná bída nehodná finále.
Reagovat
Bob
15.07.201815:53
Máte funkční website, kde bych mohl sledovat prosím?
Reagovat
svetova.dvojka
15.07.201815:51
Tenis ? Sport bílých zbohatlíků, který vznikl na konci 50.let 19.století v Anglii konkrétně v Birminghamu.
Nechápu jak to může tolik lidí tak zajímat, to fakt nemáte co lepšího na práci ?
Reagovat
PetaM
15.07.201815:57
Ne.
Reagovat
peRFect
15.07.201815:58
V neděli se nepracuje,tos nevěděl?
Reagovat
svetova.dvojka
15.07.201816:02
Ty si křesťan ?
Reagovat
peRFect
15.07.201816:06
To fakt nejsem.
Reagovat
svetova.dvojka
15.07.201816:07
Ale víš, že se v neděli nepracuje, to oceňuji.
Reagovat
peRFect
15.07.201816:12
To ví většina...nekřesťanů.
Reagovat
blixa
15.07.201816:00
A jaký je sport cikánských zbohatlíků jednadvacátého století ? Vyžírání dávek ?
Reagovat
Pe3k
15.07.201816:00
Ty si prostě kosočtverec.
Reagovat
svetova.dvojka
15.07.201816:04
Každý je nějaký.
Reagovat
Pe3k
15.07.201816:07
Ano a na tebe padlo být rom a kosočtverec navíc jako bonus.
Reagovat
Herbert_Hoover
15.07.201815:51
Finále úplně o ničem. :)
Borci na Tipáči sázeli "nebude TB" v open kurzu 9..dnes bych řekl easy as fu.ck :)
Reagovat
Kozoroh
15.07.201816:15
Aspoň stihnete shlédnout celé finále Wimbledonu a MS :-)
Reagovat
Herbert_Hoover
15.07.201816:35
Nejhorší je, že ani finále W, ani finále World Cupu nemá pro mě co do obsazení šťávu..přál jsem si Anglii nebo Belgii ve finále, je tam Francie s Chorvatskem. Přál jsem si Fedal finále, jsou tam Djoker s Kevinem. Prostě pešek. :)
Reagovat
smazaný uživatel
15.07.201816:45
finale s anglickom by dopadlo ako finale s kevinom :)
Reagovat
Kozoroh
15.07.201815:43
Začalo to líp, než jsem čekal :-)
Reagovat
annah
15.07.201815:42
Začátek vypadá dobře. Ale bacha - to v zápase QF s Rogerem vypadal taky. Tak jen aby další průběh nebyl podobný!
Djkoland může být zatím spokojený.
Reagovat
Kozoroh
15.07.201815:48
Ve finále Wimbledonu naposledy prohrál tenista z vedení 2:0 na sety v roce 1927 (finále Cochet-Borotra, vítěz první jmenovaný).

Novak se navíc určitě z Rogerova kolapsu poučil a nedopustí něco podobného.
Reagovat
Malda
15.07.201815:48
Podobný bude jen pokud to Novak podcení a nechá se "ukolébat", tak jak se mu občas stává...
Reagovat
annah
15.07.201816:07
Roger to právě podcenil.. Měl asi pocit, že po dvou setech už má výhru v kapse.
Reagovat
Pe3k
15.07.201816:08
Přesně, už po prvním setu polevil a jel na autopilota.
Reagovat
insanezy_
15.07.201815:36
Klaunderson super finale
Reagovat
Pe3k
15.07.201815:40
Je velká škoda, že Goaterer zahodil mb ve 3. setu s Kevinem, teď mohl vyučovat Djokovice :(
Reagovat
spaniel
15.07.201815:42
Od IW je z formy, takze dost pochybuju. I kdyz by si vedl asi lip nez Kevin zatim.
Reagovat
Pe3k
15.07.201815:46
Ne, že by byl ve vrcholné formě, ale proměnit ten mb byl by dost možná ve finále W bez ztráty setu a Novak zas nehraje nějaký válec, to jen tak působí v kontrastu s tragickým Andersonem.
Reagovat
Herbert_Hoover
15.07.201815:52
Jojo a v kontrastu s tragickým Rafou, že? :)
Reagovat
insanezy_
15.07.201815:54
Ja bych nejradsi videl Fedal dalsi, tady mel ale hrat adpon Fedex, tohle je o lejne.
Reagovat
Herbert_Hoover
15.07.201815:57
Ano, s Rogerem by to bylo nepochybně důstojnější. Docela lituju ty diváky :) Ačkoliv fans Nojeho a příznivci kultu big four si to nepochybně užijí i tak.
Reagovat
Pe3k
15.07.201815:59
Osobně bych raději taky FeDal nez Fedovic...
Reagovat
Malda
15.07.201815:32
Nechci předjímat na základě 5ti her 1 setu, ale myslím, že dnes by to mohlo klepnout. Kevin se zatím nechytá, dělá mnoho UE, Novakovi sedá servis a hraje v klídku.
Reagovat
Malda
15.07.201815:33
*klapnout
Reagovat
Roger_Federer
15.07.201815:20
Zacina mod terminator ;)
Reagovat
svetova.dvojka
15.07.201815:32
nic moc... Anderson se zatím hodně vyhazuje.
Reagovat
Kozoroh
15.07.201815:07
Idemo No1e!!!! Bylo by krásné, aby Djoker svůj návrat na výsluní korunoval titulem z Wimbledonu!
Reagovat
Krisboy
15.07.201816:35
Korunuje, neboj????
Reagovat
svetova.dvojka
15.07.201815:06
Snad dohrají za hodinu a půl ať stihnu fotbal...
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžetezde.

Registrace nového uživatele

Expres zprávy

  • 16:01
    Volandri o vítězné jízdě italského týmu i největších hvězdách
  • 14:24
    Valdmannová deklasovala ostřílenou Nizozemku

    Žádný odpočinek. Zatímco tenisová elita už definitivně za letošní sezonou zabouchla dveře, na nižších turnajích se stále svádí líté boje. Parádní skalp si na podniku ITF W75 v Saúdské Arábii připsala Vendula Valdmannová, když v prvním kole deklasovala bývalou 41. hráčku světa Arantxu Rusovou jednoznačně 6:3, 6:1. Více informacínajdete v článku.

  • 13:20
    Ferrer byl na svůj tým i přes porážku v DC hrdý

    Španělský kapitán David Ferrer i přes finálovou porážku v Davis Cupu proti Itálii byl na svůj tým hrdý. Jaume Munarovi, Pablu Carreňovi, Pedru Martínezovi a Marcelu Granollersovi vyjádřil plnou důvěru pro budoucí ročníky. "Bavilo mě sledovat, jak se navzájem podporují a čím dál víc si věří. Pro mě jako kapitána to bylo úžasné," hodnotil pozitivně. Více informacínajdete v článku.

  • 11:20
    Dolgopolov porovnal dvě tenisové éry

    Alexander Dolgopolov na síti X porovnal dvě tenisové éry a nebál se kontroverze. Ukrajinec přiznal, že kvůli problémům ve své zemi tenis moc nesleduje, přesto prohlásil, že aktuální největší hvězdy Jannik Sinner a Carlos Alcaraz se jen těžko vyrovnají legendární Big Three. "Celkově jsou méně stabilní," napsal. A u toho neskončil…Více informacínajdete v článku.

  • 10:48
    Italský tým si zaslouží omluvu veřejnosti, která jim nevěřila

    Italové v neděli dokázali něco, co se žádné jiné zemi za posledních 53 let nepovedlo. Potřetí v řadě vyhráli Davis Cup a potvrdili, že jsou tenisovou velmocí. Tentokrát v týmu však nebyla největší hvězda Jannik Sinner, ale o všechny body se postarali Matteo Berrettini a Flavio Cobolli. Právě těm by se podle komentátora Roberta Koeniga měli omluvit ti, co jim nevěřili. Více informacínajdete v článku.

  • 10:11
    Palán na challengeru v Pákistánu postupuje

    Dominik Palán na challengeru v Islamábádu potvrdil roli favorita a postoupil mezi šestnáctku nejlepších. Český tenista, který plní roli turnajové osmičky, na úvod přehrál 6:3, 6:4 Alpa Horoze z Turecka. O čtvrtfinále zabojuje proti Italovi Leonardu Borrellimu (H2H 0:0).

  • 10:05
    Gengel v Austrálii znovu podlehl Tomicovi

    Marek Gengel už na druhém z posledních tří challengerů v Austrálii končí na bývalém 17. hráči světa Bernardu Tomicovi. Zatímco před dvěma týdny v osmifinále v Brisbane s ním padl až po třísetové bitvě, tentokrát v prvním kole v Playfordu prohrál snadno 2:6, 3:6.

  • 09:00
    Jaký je podle Mouratogloua rozdíl mezi Alcarazem a Sinnerem?

    Jsou jednoznačnými králi současného tenisového světa. Carlos Alcaraz vede nad Jannikem Sinnerem ve vzájemné bilanci 10:6, podle jednoho z předních tenisových trenérů Patricka Mouratogloua však tento údaj zkresluje skutečný obraz jejich soupeření. Jistotou podle něj je ale to, že rozdíl mezi nimi a ostatními tenisty se neustále zvětšuje. Více informcínajdete v článku.

  • 23.11.
    Berdych o soupeři českého týmu v kvalifikaci na Davis Cup

    Jednoznačně zklamání. Jinak se čtvrtfinálová porážka českého týmu v Davis Cupu se Španělskem hodnotit nedá. To už je však teď minulost. A právě v Boloni, kde se finálové klání pro osm nejlepších zemí odehrálo, byla vylosována i kvalifikace pro nový ročník. "Musím říct, že ten los byl velice přívětivý," hýřil spokojeností Tomáš Berdych poté, co se dověděl, že únorovým soupeřem bude tým Švédska. Více informacínajdete v článku.

  • 23.11.
    Itálie znovu slaví. Ve finále přehrála Španělsko a ovládla Davis Cup

    Je hotovo. Tenisté Itálie zvládli v domácím prostředí v Boloni i finálový duel proti Španělsku a potřetí v řadě vyhráli Davis Cup. Úvodní bod zajistil domácímu týmu Matteo Berrettini, který si poradil s Pablem Carreñem, rozhodující pak Flavio Cobolli, když otočil zápas s Jaumem Munarem. Více informacínajdete v článku.

Aktuální turnaje

Nejsou naplánovány žádné turnaje.
Temuco challenger
$160k
18
Maia challenger
$145k
23
Bogotá challenger
$100k
18
Playford 2 challenger
$100k
22
Islamábád challenger
$60k
17
Manama 2 challenger
$60k
21
Atény challenger
$54k
20
UTR Pro Tennis Series
$10k
16
UTR Pro Tennis Series 3
$10k
70
UTR Pro Tennis Series 5
$10k
22
UTR Pro Tennis Series 9
$10k
12
Buenos Aires WTA
$115k
11
Fujairah ITF
$60k
18
Playford ITF
$60k
23
Trnava 8 ITF
$60k
24
Jokohama ITF
$40k
25
Ortisei ITF
$40k
21
Antalya 35 ITF
$30k
23
Monastir 9 ITF
$30k
22
UTR Pro Tennis Series 5
$25k
12
UTR Pro Tennis Series 9
$25k
23
Heraklion 12 ITF
$15k
25
Lousada 2 ITF
$15k
20
Ribeirao Preto ITF
$15k
25
Torello ITF
$15k
23
Šarm aš-Šajch 23 ITF
$15k
16
UTR Pro Match Series
$10k
92
UTR Pro Tennis Series
$10k
70

Vzájemné zápasy

Soutěž

Soutěžte o 10.000 korun!

Fortuna

Zajímavé zápasy

Zápas
H2H
Nijboer R.-Winter Lopez B.
4-0
Ishikawa H.-Jones S.
0-3
Thompson B.-Jones E.
0-3
Alves C.-Udvardy P.
1-4
Moriya H.-Noguchi R.
3-2
Pucinelli De Almeida M.-Villanueva G.
3-2

Profily hráčů

Sázkařský žebříček

Bublik Alexander
+1674
Sanchez Ana Sofia
+1261
Vrancken Peeters Anouck
+1226
Takamisawa Taketo
+1198
Pace Francesca
+1137
Matuszewski Gabriel
-1549
Seyboth Wild Thiago
-1478
Campana Lee Gerard
-1448
Massard Loann
-1429
Martinez Cirez Carlota
-1406

Zranění hráči

Partneři

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist
[8]ページ先頭

©2009-2025 Movatter.jp